That Thing You Deuce / Werewolf Weekend
S1, E5: Deuce overworks himself to win a fundraiser, accidentally turning other students into rock candy treats. Clawdeen opens up to her dad and learns they have a lot in common, while Cleo seeks followers in the human world.