That Time of the Month
S4, E2: Aidan and Kat's relationship moves to the next level, but an encounter with someone from Aidan's past threatens to derail it all. Meanwhile, Sally uses her newly acquired powers to help Nora try to free Josh from his wolf, but nothing is without its consequences when magic is involved.