That Which We Wish to Convey
S1, E5: After the failure I♥B experienced in their latest live performance, they've dedicated themselves to practicing. When a senior IChu unit, Lancelot, appears before them, I♥B performs a song perfectly at their request, but the word that comes out of Issei's mouth is one they never expected.