That's Got His Own
S4, E12: On the trail of missing bodies, Freamon turns to a higher authority after being rebuked by Landsman. Carcetti finds his erstwhile promises of prosperity undermined by the school debt, forcing him to contemplate groveling before the Governor in Annapolis. Colvin approaches a pair of familiar faces--Deacon and Watkins--to keep his experimental class funded. Bubbles considers taking extreme measures to rid himself of his nemesis. Prez is rankled by Dukie's academic promotion; Marimow gets his walking papers; Omar orchestrates another big sting; Namond and Cutty get a first-hand taste of the 'new' Michael; and Carver's promise to look out for Randy ends up looking empty.