That's My Dog
S4, E5: With Keith out of town on business, David gets taken for a ride by a hitchhiker. Meanwhile, Nate feels out of place in a bereavement group, Ruth tries to play matchmaker--to George's chagrin, Claire feels empty after a critique of her self-portraits, Brenda and her mom go back to school, and Federico gets an unexpected visitor at work.