That’s Right, Let’s Go to Kyoto
S4, E2: Issei prepares for his school trip to Kyoto, but before he leaves, he must go with Rias and the others to the Gremory household so Rias can report the completion of her family. There, they meet Sairaorg, who requests a little hand-to-hand with Issei.