시즌 1, 에피소드 4: Jindal announces two big changes in how his institute is going to be run, threatening the freedom of his students. Shanaya grapples with her new reality and thinks that it's best to keep her secret hidden, even from Sathya. Her aloof behavior sends Sathya spiraling, and despite his willingness, he fails to help Anil when he needs it most.