The 'A' List
S1, E1: Stevie J presents a new home to Mimi too far from Atlanta for her comfort. Do his studio sessions with Joseline involve more than just business? Scrappy tells Erica he isn't sure about their relationship. K.Michelle celebrates her birthday.