Trace of Evil The Abduction of Alicia Kozakiewicz
S1, E3: The story of how the Pittsburgh Police and the FBI harnessed cyber forensics to locate missing 13-year-old Alicia Kozakiewicz who had been abducted by 38-year-old Scott Tyree.