The Abduction
S2, E10: Jack meets Alliance counterintelligence head Ariana Kane (Faye Dunaway), who is sent in to investigate the events surrounding the disappearance of Emily and to discover who is trying to blackmail Sloane. Meanwhile, an extremely nervous Marshall is sent on his first mission, with Sydney as his partner; Vaughn schedules Will to take a CIA psych test; and Francie gets suspicious over Sydney and Wills secretive behavior.