The Absent Father
S1, E2: When Jim Durgan's body is found in Prison Valley, no one knows why. His estranged wife is drawing a blank and his out-of-state girlfriend can't explain it. What follows is a murky investigation that unravels a sinister and cleverly staged murder plot.