The Academy
S3, E6: Much to her chagrin, Ahsoka Tano is assigned to teach a class at the cadet academy on Mandalore. Soon after she arrives, however, some of her students - including Duchess Satine's zealous nephew - are drawn into a treacherous plot. Ahsoka must help the young and inexperienced cadets learn who is behind the plot before the entire planet's government is thrown into chaos.