The Accomplice
S1, E3: Ro-hee finds out that Myeong-jun is not her dad but a kidnapper. Myeong-jun decides to take Ro-hee to the police station and turn himself in. Right then, Ro-hee regains a part of her memory and is left in shock. Meanwhile, Sang-yun discovers something about Myeong-jun's past.