The Addams Family Meets a Beatnik
Сезон 1, серия 15: Rockland Cartright III is a beatnik who crashes his motorbike into a tree an recuperates at the Addams house. Each regards the other as an oddity although the family learns to appreciate certain aspects of Rockland's life. As a treat they put Rockland in the stocks and on the rack.