The Addams Family Meets the V.I.P.'s
Сезон 1, серия 11: Official visitors from an unfriendly nation receive the shock of their lives when they decide to exploit the Addams Family as an average uncultured American family. The visitors are shaken up by Morticia's carnivorous plants and Uncle Fester's penchant for jolts of electricity among other typical Addams sights.