The Adriatic Highway
Сезон 1, серия 3: The “Adriatic Highway” is one of the most beautiful coastal roads in the world. The “technical masterwork” was built in the 1950s and 60s, at the time of Yugoslavian President Tito. For many travelers, the highway is the absolute dream road.