The Adventures of Supergirl
S2, E1: In the season two premiere, a new threat emerges in National City, and Kara teams up with her cousin, Superman to stop it. Although Kara is thrilled to have family in town, it leaves Alex feeling a bit left out. Meanwhile, Hank and Supergirl are stunned by the pod that came crashing to Earth.