The Affair
S1, E3: As the holidays approach, Ben Crawford tries in vain to keep his family together after a shameful public revelation that makes him look even more guilty. While under scrutiny from the entire neighborhood, Ben makes a startling discovery about a piece of evidence that could be used to implicate him in Tom's murder. Ben's life continues to unravel when another personal bombshell rocks the Crawford household.