The Affair
시즌 6, 에피소드 4: Mark discovers that Jeremy's girlfriend has a guilty secret. Alan Johnson offers Mark the chance to go into business with him and Mark begins to see Johnson in a new light. Big Suze inadvertently brings Mark and Jeremy's problems to a head.