The Aftermath of the Conquest
시즌 1, 에피소드 6: Why does the Norman Conquest matter? Take a closer look at the relationship between the Normans and the English in the generations immediately following the conquest, with a focus on the myriad ways that Norman and English culture intermingled. You'll realize the ultimate legacy of this vital year: the transition of England into the European mainstream.