The Alien Costume, Pt. 1
S1, E8: John Jameson and fellow astronaut Paul Stevens discover a rock known as "Promethium X". Unknown to the astronaut though, Promethium X also contains a mysterious element which manages to break free and tries to consume the two Astronauts. The space shuttle crashes on Manhattan Bridge, near the Hudson river where Rhino is sent by The Kingpin to steal the Promethium X. Spider-Man arrives on the scene and manages to save Jameson and his fellow astronaut, yet unknown to Spider Man. When Peter went to bed, the substance oozed over him and began to give him a nightmare...and when he woke up, he found himself hanging from a building in a costume he had never seen before!