The Alien Costume, Pt. 2
S1, E9: Noticing another disturbing change in his behavior, Spider-Man seeks the assistance of Doctor Curt Connors, who studies the suit and realizes that it is a Symbiote. Spider-Man then uses the symbiote's powers to find a clue in Eddie's apartment, only to run into the Shocker, sent by The Kingpin to destroy the evidence Brock has of the crash site. Spider-Man, remembering how the symbiote was unusually weakened when he was earlier attacked with a Sonic Blaster, realizes that it is particularly sensitive to loud noises. Spider-Man then uses the church bells and the noise weakens the symbiote, and it sloughs off Peter and slinks weakly away.