The Alien Costume, Pt. 3
S1, E10: Spider-Man had returned to his old costume. He soon came across The Rhino and The Shocker. While Spider-Man was able to easily defeat The Rhino, The Shocker managed to get the upper hand. However, an unknown 'ally' arrived and defeated the two villains himself. The new 'ally' proved to be Eddie Brock, who revealed himself as 'Venom'.