The Amber Ring
S1, E5: Rit has some important visitors who want her back in the guild, and they're not the only ones. Red gives Rit a gift, and she recalls the time she spent with him in the Hero's party. Rit has a run-in with Dir. Ruti recalls how she felt when Red left.