The Anaconda's Lair
Сезон 1, серия 3: The infamous legend of a massive 60-foot snake brings Forrest and wife Jessica to Brazil. After exploring underground caves and diving local rivers, they come face-to-face with the myth itself - the largest Anaconda ever seen or captured by man.