The Angie-Man
S2, E11: After Will’s parents confess that they are inspired by his relationship, which they think is with Angie, Will and Angie must pretend to be a couple for the night in order to keep them from seriously considering divorce. Meanwhile, Douglas steps up to the boyfriend plate and offers to help Poppy with errands, only for her to discover how much she actually likes having time off.