The Animal Within
S10, E2: When Faith Alexander arrives in Midsomer Deverell to meet her long-lost uncle Rex Masters, she is surprised to find he has disappeared and told everyone she was killed in a plane crash. Then Rex's body is found in the weir and his friends produce wills, each claiming to inherit his fortune.