The Anvil or the Hammer
S1, E21: The Ogre breaks down Barbara's emotions while Gordon and Bullock go to great lengths to track him down. Meanwhile Penguin leads a massacre beginning an epic war while Bruce learns the truth about Wayne Enterprises and Nygma deals with his recent actions.