The Apartment
S1, E18: Jake's crushing debt finally catches up to him, and he is in danger of losing his apartment, unless Gina can find a way to bail him out. Captain Holt and Sergeant Jeffords hold performance reviews for the entire precinct, and Rosa and Boyle have a run-in with one of the weekend squad officers (guest star Matt Walsh).