The Apprentice Scouts / The Belgian Waffle Slobberbarker
S3, E3: After his lazy methods as Scout Leader are called into question, Gazpacho takes Chowder and his fellow Apprentice Scouts on the most grueling outing of their lives. / When the catering company is robbed, the gang cooks up a guard dog. But Chowder modifies the recipe, making the dog turns more dangerous than not having any protection.