The Army of One
S3, E13: In the Season Three finale, yet another academic misstep by A.J. forces his parents to contemplate military school. Tony orders Ralph to deal personally with the Jackie Jr. situation, and later seems to take Ralph's side in a money dispute with Paulie. Once again, the family gathers in Artie Bucco's restaurant, where Meadow reflects on being a Soprano.