S5, E20: Christopher Kimball visits Japanese cooking instructor Sonoko Sakai to learn some of her favorite dishes to make at home. First, it’s Japanese-Style Chicken and Vegetable Curry, taking inspiration from Sonoko’s homemade curry powder blend. Then, we bake Japanese Milk Bread, a fluffy, slightly sweet and fine-textured loaf.