The Art of the Deal
S3, E13: Michael & Lincoln must handover Whistler to Susan so they can save LJ and Sofia's lives; Mahone seizes a golden opportunity; T-Bag shows Sona who's boss; a familiar face enters Sona as another leaves it in a body bag.