S5, E14: Five years after John F. Kennedy is killed by gunshot, his brother Robert meets the same fate. An assassin's bullet again changes the course of history, and the latest clues in the case are riddled with inconsistencies. Who is really behind the killing of Robert Kennedy, and why?