The Assistant
Сезон 1, серия 5: Phil Pines thought he had found success when he landed a job in 2019 as an executive assistant for Sean Combs. Now Pines is "haunted" by his two years serving his former role model. He alleges he was forced to provide drugs and organize Wild King Nights.