The Awareness
S6, E27: Gumball tries to convince Leslie he's an expert on all things plant-related. However, when Leslie realizes Gumball hasn't got a clue what he's talking about, he decides to call his bluff. An escalation of dangerous dares and stunts ensue as they try to out-plant each other.