The Awful Grace of God
S2, E7: Jamal feels his country is spiraling out of control and is desperate for a military victory - no matter the cost. Barry’s attempt to rescue Daliyah has unintended consequences. Seeing he’s on shaky ground, Rami consults with Amira on how to navigate Jamal’s erratic behavior.