The Azure Surge! Tailblue
S1, E3: Twoearle gives the others a tour of the newly-completed secret base. When an Elemelian appears, Soji goes into action to stop the attack, but he soon finds himself in over his head. It's going to take another Tail Gear warrior to rescue him!