시즌 1, 에피소드 10: A baby shower for Laney--a wild-child-turned-soccer-mom--gets the girls thinking about their futures. Carrie is late for her period, but unsure whether she wants her pregnancy test to be positive or negative. Charlotte is fearful she may never have the daughter for which she has been preparing her whole life.