The Bachelor
Сезон 4, серия 19: Disappointed with the finale of "The Bachelor," Frankie mopes for days; when Sue joins the school's tennis team, Mike tries to toughen her up by complimenting her opponents during matches; Cassidy and Axl consider the future of their relationship.