The Bachelors
S3, E4: Silver plans a cancer-awareness charity event to honor her mother and enlists the help of Navid, Dixon, Liam and Teddy to appear in a bachelor auction. Ian a theater student at West Bev, is brought in to help choreograph a dance number for the auction.