The Badlands
시즌 2, 에피소드 1: After new evidence clears an accused murderer during his triple homicide trial, the detectives talk to the murdered busboy's brother, who provides them with some clues. Then they interview a waitress, who worked at the restaurant where the homicides occurred, and a local thug. Both reportedly argued with one of the murder victims that night.