The Baker in the Bits
S10, E13: When the body of an ex-con is found in pieces, the Jeffersonian team investigates a local bakery known for employing former felons. But they soon learn that the victim was involved in a robbery gone bad, and start targeting suspects from the ex-con’s past. Meanwhile, “squintern” Arastoo Vazirir, must decide whether to return to Iran to visit his dying brother, which causes friction between him and Cam.