The Bandit is Back
Сезон 1, серия 1: Two brothers. Two shops. One Mission. Scott restores a 1978 Bandit, but gets held up by problematic t-tops. Tod pushes his team to deliver two brand new Trans Ams to an eccentric Florida couple.