The Band's First Gig & Quest!
Сезон 1, серия 6: THE BAND'S FIRST GIG: Pete and the band decide to play their first gig as a surprise at the town's big picnic. But when wind (and their own nerves) get in their way and nothing works out like they planned. QUEST: The gang use their imagination to quickly get to school in time after missing their bus.