The Barbeque
S1, E2: Tessa is horrified when she finds herself unexpectedly attracted to her exact opposite, her jock suburban neighbor Ryan Shay (recurring guest star PARKER YOUNG -- Cupid's Arrow), and George is pressured by the town to throw the perfect barbecue. Recurring guest star ANA GASTEYER appears as Sheila Shay.