The Barehanded Killer is Back
S1, E2: Bulent scores an armadillo with his bare hands, but Na'im struggles to process the win using a fan blade. Andrew and Heather try to make fire, but the only sparks come from their conflict. Candice's team re-purposes debris to trap a protein source.