The Bat in the Belfry
S1, E1: The Batman finds himself dealing with a new breed of criminal when Joker takes over Arkham Asylum then plans to fly a hot air balloon filled with Joker Gas--a toxin that leaves its victims in a strange "rictus" state--and release its contents all over Gotham!