The Bat Mitzvah
S2, E10: Vince gets up-front about his feelings for Aquagirl, sending everyone into a panic. Meanwhile, Ari's partner Terrance resurfaces, Eric splurges on an 'investment' suit, and Drama and Turtle have high hopes for Little Miss Ari's Bat Mitzvah.