The Bath Effect/The Fruit of All Evil
S1, E3: After Susan makes B.O.B. think that baths cure crankiness, he chases after Coverton to cure his crankiness once and for all! When Link accidentally eats the gelatin that B.O.B. calls his “girlfriend,” the gang has to break the bad news.